Yhdistykselle valittu Nuorisovastaava

27.10.2022

Yhdistyksellemme valittiin uusi nuorisovastaava, Ida (haastattelu alla). Valinta vahvistetaan syyskokouksessa 16.11.2022. Nuorisovastaava toimii linkkinä nuorten, alle 35- vuotiaiden jäsenten ja yhdistyksen välillä.

Olen Ida, yhdistyksemme uusi nuorisovastaava. Olen toiminut Staralla puutarhurina. Nykyään työskentelen Kanslian alaisuudessa, Digitaalisessa perustassa. Lähes koko työurani ajan olen ollut mukana järjestötoiminnassa: luottamusmiehenä, JHL:n valtakunnallisessa nuorisofoorumissa, Pääkaupunkiseudun  nuorisojaostossa ja Stara JHL 004:n sihteerinä. Stara JHL 004:n nuorisovastaavan aloitin syyskuussa 2022.

Tämän päivän työelämä elää murroskautta ja ammattiliittojen on muututtava mukana.

Nuoret jäävät helposti työelämässä taka- alalle. Omien oikeuksien tunnistaminen ja puolustaminen voi olla haastavaa. Haluan nuorisovastaavana neuvoa nuoria jäseniämme edunvalvonnassa. Yhdistyksemme toiminnassa pyrin tuomaan nuorten näkökulmia ja toiveita esillle. Olkaa rohkeasti yhteydessä minuun, jos joku asia mietityttää.

Toivotan uudet tekijät tervetulleeksi mukaan yhdistyksen toimintaan ja aktiviteetteihin.