Näin käytät sähköistä varauskalenteria

Varausalenterin käyttö aloitetaan luomalla siihen tunnus. Kalenteri käyttää eri järjestelmää kuin kotisivut, joten sisäänkirjautumisten synkronointi ei ole mahdollista. Voit kuitenkin käyttää samaa tunnusta kuin kotisivuilla, jos se helpottaa niiden muistamista.

Tunnuksen luominen

Vasen yläkulma: Kirjaudu sisään > Luo uusi käyttäjätunnus > täytä tiedot > Tarkista sähköpostistasi vahvistuslinkki > linkistä aukeaa uusi välilehti selaimeen

Varauksen teko

Kalenterin vasemmassa reunassa näkyy luettelo mahdollisista vuokrajaksoista, kunkin jakson hinta sekä vuokra-ajan pituus. Vieressä näkyy kalenteri, jonka kuukausia voi selata pidemmälle listan yläpuolella olevasta nuolesta. Kalenteri näyttää vapaana olevat päivät listalta valitun ajanjakson mukaan,

1.       Valitaan listalta haluttu vuokrausjakso esim. maanantaista perjantaihin > valitaan seuraavaksi kalenterista haluttu vapaa jakso > Aukeaa ikkuna, jossa näkyy ylhäällä valitut päivät, sen alapuolella pudotusvalikko, josta voi valita mökin. Jos listalta on valittu esim. molemmat mökit ma-pe, lukee mainitussa ikkunassa oletuksena molemmat mökit

Nimi, puhelinnumero ja jäsennumero ovat pakollisia tietoja, joita ilman varausta ei voi tehdä.

2.       Kun tarvittavat tiedot on täytetty > Luo varaus > aukeaa Soldatholmenin vuokraehdot > Hyväksyn vuokrausehdot > Varauksesi on valmis ja jakso tulee sinisellä näkyviin varauskalenteriin.

Varauksen peruminen tai muuttaminen

Mökin varaus on mahdollista peruuttaa ilmaiseksi 14vrk ennen vuokrajakson alkua. Saat tehtyä sen kirjautumalla tunnuksillasi varauskalenteriin ja etsimällä varaamasi ajanjakson > klikkaa varaustasi > aukeaa varauksen tiedot.

Voit nyt muuttaa varauksesi aikaväliä, tai mökkiä > Päivitä varaus

Tai poistaa koko varauksen klikkaamalla roskakoria > varaus poistuu heti ja siitä tulee näytölle turkoosi tekstilaatikko