Uusi perinteinen TALVITAPAHTUMA

20.1.2023

Aiempina vuosina olemme järjestäneet lasten pikkujouolut teatteriesityksenä. Viime vuonna tuota perinnettä ei noudatettu, koska päätimme aloittaa uuden perinteen TALVITAPAHTUMAN.

Tämä uusi perinteinen Talvitapahtuma järjestetään nyt ensi kertaa lauantaina 11. helmikuuta kello 12-14. Tapahtumapaikkana toimii Annalan kartanoalue Toukolassa, Hämeentie 154.

Ohjelmassa on Annalan tallin shetlanninponit, kasvomaalausta sekä herkuttelua huvilan kahvilassa. Kaikki ohjelma sekä kahvilan tarjoilut on osallistujille ilmaisia, yhdistys tarjoaa. Poikkeuksena itse hommatut makkarat, joita pääsee grillaamaan vanhan luhtitalon kulmalla olevassa grillissä. Huvilan edustalla on pitkä mäki, jossa saa lumitilanteen salliessa pulkalla hyvät vauhdit. Ota siis oma pulkka, tai mikä tahansa laskuväline mukaan.

Paikalle pääsee kätevimmin julkisilla kulkuvälineilla: bussilla suoraan Hämeentielle (pysäkki Annalantie) tai takakautta Kustaa Vaasantielle (pysäkki Koskelan Varikko). Rautiovaunuilla 6 ja 8 pääsee vähänmatkan päähän Arabiankadun pysäkille. Parkkipaikkoja alueella on rajoitetusti Hämeentien varressa sekä muutama Hyötykasviyhdistyksellä palsta-alueen itäpuolella (Vanhankaupungintie). Kartanoalueelle omalla autolla ajaminen ei ole sallittua.

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille Stara JHL 004:n jäsenille ja heidän lähipiirilleen. TERVETULOA!

Kuva lainattu: https://hyotykasviyhdistys.fi/shop/ponisynttarit/