Uudet nettisivut ovat melkein valmiit!

26.4.2021

Yhdistyksemme uudet nettisivut ovat julkaisuvalmiit hetkenä minä hyvänsä. Vielä pientä visuaalisuuden hiomista sekä loput tekstisisälöt paikoilleen.

Löydät näiltä sivuilta kaiken olennaisen omaan yhdistykseen ja ammattiliittoosi liittyen.

Tänne uutisiin tullaan jatkossa päivittämään kaikki yhdistyksen ajankohtaiset uutiset, kokous- ja tapahtumakutsut sekä tiedotteet. Kaikki nämä lähetetään edelleen työpaikkojen ilmoitustauluille, jotka ovat yhdistyksemme virallisia ilmoituspaikkoja, mutta täältä näet ne nopeammin.

Liiton ja Helsingin yhteisjärjestön ajankohtaiset asiat löytyvät etusivun alalaidasta punaisten painikkeiden kautta.

Ota rohkeasti yhteyttä, jos jotain jäi puuttumaan tai mietityttämään. Ota yhteyttä-sivulta löytyy valmis viestilomake, jota voit käyttää sekä yhdistyksen sähköpostiosoite.